dag2: Mina närmsta vänner

2012-12-18
07:18:00
Ida, Vi har alltid känt varandra känns det som. Visst har vi haft våra stunder då vi inte orkar med varandra men hon har alltid ställt upp för mig och jag henne. Vi har alltid superkul när vi är och jag älskar henne såååå mkt. Hon är och kommer alltid vara min bästa vän. 
 
Gabriella, Vi lärde känna varandra då vi skulle börja gå i samma klass. Vi snackade i telefonen flera timmar på sommarlovet och sen träffades vi dagen efter och snackade ännu mer! Hon är nu en av de bästa i mitt liv och älskar henne sååå mkt. 
Moa, En jag lärde känna när skolan väl hade börjat. Hon är ungefär lika galen som mig. ;)  Vi blev vänner nästan direkt och nu är vi bästa vänner.  Älskar henne såå mkt. 
 
Alla vi 4 har så jävla roligt tillsammans och jag älskar dehär tjejerna så mkt att ord inte kan beskriva, tacktacktacktack för ni är ni. :love:
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0