hemma

2012-12-30
22:01:55
 
Anledningen till att jag inte har bloggat är att jag inte orkat/haft lust/tid. Men ska försöka att komma igång ordentligt nu iallafall, för nu är jag hemma och kommer att vara det lovet framöver förmodligen. 
 
Vad har jag gjort? Absolut ingenting!  Åkte till mormor i Fredags - vilket är de största problemet att jag inte har bloggat. På dagen var Moa och Gabbi här och gjorde mitt humöör väldigt mkt bättre än vad det var just då.  Sen så åkte jag till mormor och tog det lugnt.  På Lördagen så följde jag med min moster och hennes kille till Falun, bara för att göra nånting typ. :)
 
IDAG (söndag) Åkte jag,morfar,mosters kille, min bror och kusin till läkerolen för att se Brynäs - Luleå. Matchen sluta 3-1 till Brynäs och det är jag glad för! Sen käka vi på donken och sedan lämna av joel hos mamma och sedan lämna av mig, hemma hos pappa.   SÅ nu är jag hemma och ska nog borsta tänderna och lägga mig nu tror jag, japp. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0