hoppar 8an kör 9an

2012-12-31
09:42:00
Hoppar dag 8 (vad jag använder för smink) Men eftersom jag inte använder smink såå, vad ska jag svara då? Dock använder jag mig utav en ögonbrynspenna, men den behöver jag nog inte visa!


 
dag9: Bästa tiden på året.. Det lär nog vara JULAFTON! Gud vad jag älskar den tiden, exakt varje år. Det har något speciellt i den dagen, man är så glad! Tur det är varje år, så man har något att längta efter, hihi.  Tycker det är så mysigt att träffa släkten och träffas, äta julmat, öppna paket och se på kalle anka, sååå mysigt! 
 
Fast det är ju en dag på året som händer varje år med, där man bara sitter i kyrkan och väntar och väntar och väntar.  Jag pratar såklart om SOMMARLOVET! Det är också något jag älskar som är en bra tid på året. Det är sommar, man sitter i kyrkan och lyssnar på kören och rektorn som pratar, riktigt tråkigt har man. Man vill bara dö helst. Men sedan när man väl kommit ut från kyrkan så känns det som en obeskrivlig känsla, man känner sig fri på ngt sätt. Så himla bra känsla! :D 
 
 
(google)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0