min jul

2012-12-26
17:44:31
 
SÖNDAG: Vaknade hemma hos Ida. Vi vakna väl vid 10, eller iallafall hon. Jag vakna 9 typ. Sen låg vi å snacka å typ inte så mkt. Vi gjorde frukost osv. Vid 12 gick jag hem. Kolla fb, städa osv. Kl 1 kom mamma och vi åkte till mormor och morfar.
MÅNDAG: Julafton. Vakna tidigt av att min lille kusin väckte mig. Då hade Tomten visst vart och lagt morgonpaket under granen ;) Fick då nå bodylotion, kläder och godis. Även så fick jag brynäs - Luleå biljetter som vi ska gå på den 30nde december, ska bli kul. Sedan vid 2 kom alla, mina kusiner och morbror osv. Vi åt mat och kl 3 såg vi på Kalle Anka - standard. Efterr det kom Tomten och delade ut massa julklappar. Sen gick tiden och vi gick och la oss. 
TISDAG: Jag sov rätt länge, jag och min kusin sov ute i lillstugorna. När vi gick ut var väl kl 12 ungefär och när vi skulle ut så fick vi inte upp dörren?! så fick ringa in till mormor så dom fick komma å hjälpa oss att komma ut, hehe. Sen bara chilla vi, vi gick ut en sväng. Orkade inte sätta på mig täckisar så då var jag visst skitrolig att putta i snön och skit. Så jag var jäävligt blöt när jag kom in. Sen åt vi och kusinerna åkte hem. 
ONSDAG: Idag. Dagen blev inte som jag hade tänkt mig men var rätt trött idag också. Orkar faktiskt inte berätta om det. Men har haft en grymt jävla skön jul och riktigt roligt har jag haft. Min släkt är bäst♥ Hemma är jag också nu, så ska försöka uppdatera lite! 
 
Pengar, Solsidan säsong3, Kläder, Smycken, 1D Kalender , 1D handduk, Vantar, 1D foton, ring och halsbandshållare och massa mer. Tacktacktack! :love: 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0