crusing

2012-07-15
00:08:08
yeah nu kör vi!.. typ...
 
Hejsan! Lite kort om dagen då.. hm.. vakna av larmet halv10, somna dock om till kl 11.. blev ner å äta frukost och sedan upp på motionscykeln! Runt 4 halv5 kom gabbi o moa.. vi drog ner t arne & köpte lite chips o skit. Sedan blev de hem till mig, och där blev det att kolla på filmen trust en sjukt bra film, iallafall i början. Mot mitten kom miiin saknade vän ida och då typ börja alla typ sluta kolla på filmen & va social meed henne ist. Men ja, filmen var hemsk & jag blev jävligt äcklad. Men klart sevärd! 
Aja, vi drog ner till crusingen som är här i hofors o bara chilla. Kl typ 20 i elva satte ja mig hos pappa å dom. 
Jag var hungrig så vi stack ner till Pizza Corner å köpte kebab till mig, wohoo, smal javet! 
Nu sitter jag här & är allmänt slut. Skit trött men en jävligt rolig dag. 
 
Nu ska jag bara lägga mig och kolla på The last song så jag får gråta lite tänkte jag, äckligt bra film! och han är ju så gaaaaaaalet snygg med, grr..
 
♥  (om inte miley hade haft honom hade jag lätt tagit han!! eller nej förresten, han är redan min! ;) )
 

Kommentarer
Postat av: julia

sv: så lite så!

2012-07-15 @ 00:31:08 - http://juliaasliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0