inte haft ork

2012-07-13
23:22:06
Nu är jag tillbaka!.. igen.. & JA, JAG VART HEMMA JÄTTELÄNGE, MEN JAG HAR BARA INTE HAFT ORKEN ATT TA TAG I BLOGGEN EFTER DET. har bara njutit av sommarlovet helt enkelt. Men idag har jag suttit halva kvällen med denhär bloggdesignen, och JA. Jag blev nöjd iallafall, blev riktigt nöjd om jag får säga de själv :rolleyes:  fast är dock inte klar än, men de sista får jag göra imorgon. 
 
Idag har jag inte alls gjort ngt speciellt. Cykla 30min på pappas motionscykel så brännde över 250 kalorier, haha, stolt tjej! Sedan gick jag in å tog mig en jävligt kall dusch, & att maten blev just klar när jag hade duscha klart gjorde mitt liv bättre.. Mat är ju det bästa som finns ! :love: 
 
Men nu är jag skit trött. Nu ska jag lägga mig o sova några timmar, eller aa.. försöka iallafall! 
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0