saker ni kanske inte visste om mig?!

2012-07-14
13:27:43
 
Bullar, Grädde, Korv, Smörgåstårta & Maränger är bland de äckligaste jag vet. 
- Jo, jag vet. Men sånnadär "goda" saker som alla andra tycker om tycker jag inte alls om & har aldrig gjort.
 
Jag har aldrig i mitt liv hittat en fyrklöver.
- Haha, konstigt? jo lite så känner jag med.  Har alltid viljat hittat en, men har aldrig haft turen på min sida att hitta dom. 
 
När alla andra äter pizza i min familj, tar jag alltid ost&skinksallad eller kebab.
- Pizza är heller inget jag är så jätte förtjust i faktiskt, så jag känner mig rätt nyttig när jag tar olika sallader när de andra sitter å fettar i sig pizza. & dessutom är det ju galet gott med sallader med 
 
Jag kan inte & kommer aldrig kunna lära mig göra vålter eller hjula.
- Helt ärligt, så har jag aldrig kunnat göra dessa 2 saker, & varje gång jag testat så har jag bara failat, så bäst jag låter bli. 

Jag är rädd för mörkret.
- Jag tycker det är sjukt läskigt speciellt om man går ute själv. Alltid innbillar jag mig massa saker som tex att jag blir förföljd. Usch, hatar den känslan.
 

Kommentarer
Postat av: Agnes

är också sjukt mörkrädd när jag går ute sent haha :S

2012-07-14 @ 19:22:15 - http://agnesmalmborg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0