ny blogg då

2012-06-22
11:41:33
Anledningen till att jag har en ny blogg, är för att duktiga jag råkade ta bort min andra blogg när jag skulle ta bort testbloggen istället jippi! Men nu är jag här iallafall, och ser det som en nybörjan! 
Har fixat halva natten med designen och så, haha men snart börjar det bli klart iallafall :D
 
För er som aldrig sett mig eller min blogg är det ju svårt att veta vem jag är, så jag tänkte berätta lite smått om vem jag är och så.
 

Jag heter alltså My och är 13 år gammal, bor i en liten håla utanför Gävle som heter Hofors. 
På min fritid går jag i skolan och är med mina underbara vänner. Men just nu har vi sommarlov och det var jävligt efterlängtat av mig och jag tror nog att jag inte var den enda ;) 
 
Som person är jag en glad tjej som gärna drygar mig när jag känner för det. Keela och Hofh är de bästa bloggarna och mina förebilder.  Älskar barnprogram som Hannah Montana och Icarly tex. 
Om jag inte är med kompisar eller går i skolan så tillbringar jag mest min tid ute hos mormor och morfar på landet!

Kommentarer
Postat av: Lina

WHAAAT? bor du i hofors det är ju typ 2 mil ifrån mig :o jag trodde inte du bodde där ;)

2012-06-22 @ 22:34:01 - http://Linasliiiv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0