answer

2012-11-17
13:12:07
 
Tack vad glad jag blir! Kul att du också gillar One Direction, visst är dom bra? ;) Skriv gärna ditt namn nästa gång.
 

1. Min favoritlåt av 1D.. Hmm, jadu, jag vet inte riktigt, jag gillar ju alla så mycket. Men just nu är det två speciella låtar jag lyssnar på rätt mycket och det är   och  , sedan finns det ju andra som t ex little things, WMYB och LWWY. 
 
2. Jag ÄLSKAR den nya skivan! Nördar sönder den på spotify hela tiden, herregud vad bra den är!
 
3. Haha, va är de för fråga?  Jag vet faktiskt inte vad dom tycker, men eftersom dom också gillar 1D så antar jag att de inte bryr sig så mycket.  Sen att jag kanske gråter och så så fort jag ser dom på tvn eller i en video, ja.. De får dom ta!   Vet att dom älskar mig oavsätt vad jag gör eller tycker om. Därför har jag världens bästa vänner :love:
 
Hoppas du blev nöjd med svaren! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0