baby, they don't know about us

2012-11-21
21:14:27
 
Nu ligger jag här i skype och snackar med gabbi teletabbi, david vettefan va han tog vägen. Aja. 
Ska ta och öva lite grammatik i engelska tänkte jag, för att lugna ner mig lite i mitt tänkande på 1D och de bästa 21 sidorna in the world typ! :D
 
Imorgon i skolan ska vi inte jobba eett skiiit.   Alla 7or ska börja med å titta på film, sen efter filmen har vi rast, hur lång rast beror på hur lång filmen är.  Sen samlas vi i klassrummet å skulle hitta på ngt med klassen, sen så har vi lunch och efter lunchen blir vi indelade i 3 grupper alla 7or, så ska vi göra olika aktiviteter, tror det bara var drogsnack å rökning osv.  Chill dag iallafall såååå. 

Sista inlägget idag iallafall, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0