dag 12 - Din relation till ditt ex i nuläget

2012-11-21
09:26:00
 
Just nu? Det är superbra!  Haha, för de första va ju det typ i slutet av 5an och heelt oseriöst, men så var väll kärlek i 5an antar jag ;) 
 
Iallafall så heter han Linus och är faktiskt just nu en av mina närmsta vänner.  Vi har alltid vart vänner, haha vi bor ju typ grannar också så det är inte så konstigt. Vi har nästan känt varandra hela livet och jag vet att jag kan lita på honom. Jag har aldrig någonsin känt något hat mot honom på något sätt och han är verkligen som en bror för mig.  Vi kan prata om allt, och jag känner att jag kan vara heelt mig själv med han utan att skämmas. Då kanske vissa av er undrar varför det tog slut. Ja, jag kände väll där på sommarlovet till 6an att jag inte gillade honom på det sättet, vi hade inte träffats på hela lovet och vi pratade nästan aldrig. Och en feg liten skitunge som jag då var så gjorde jag slut över facebook, och det kan jag nu idag tycka att han är värd ett bättre sätt att få veta det på. Men jaja, han är en av dom få jag litar på mest iallafall och jag tycker att vi har en väldigt bra relation! .  Såååå, nu vet ni det också ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0