gabbi och moa

2012-11-24
17:42:21
 
 
Hej! Nu har moa precis åkt hem och gabbi nu med. Vi vakna skit tidigt idaag och var vaken ´, jaa.. jag evt inte men det blev jävligt sent iaf.. Så nu äär jag trött som ett as!  Aja, sjukt jävla kul kväll hade vi igår iallafall och åt tacos framför Xfactor. Vafan, Malcom?! Trodde man aldrig, typ bästa ju. Ååh, UT MED BENNY :mad: 
 
Vi fick in och kolla på life as we know it och sen låg vi och snacka en stund. 
 
Idag så gjorde vi inget speciellt, runt två gick jag, moa ocg gabbi hem till mig och åt makaroner och köttbullar, sen gick vi upp med chips,dipp och saft som gjorde oss sällskap framför a walk to remember haha, såååå fina dom är så man dör, Herregud. 
 
Nu har dom åkt hem båda två, så ska väll städa lite jag då tänkte jag. Typ ta undan lite kläder och dammsuga lite. Sen blire nog hoppa in i duschen och sätta på mig myskläderna och bara vara! 
 
Tack för kvällen tjejer, ni är bäääst :love: 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0