goodnight my friends

2012-11-18
01:39:24
 
 
lilla david, gud vad jag hatar dig just nu! :) 
 
Klockan är mycket, alldeles för mycket. Jo jag vet, men jag tänkte göra ett till inlägg innan jag somnar, Ännu en till mobilbloggning men jaja. 
 
Lördagskvällen har vart riktigt chill. Efter så mycket bättre så låg jag även och kolla på Sommaren med Göran, haha standard! Älskar den filman ;) 
 
Eftersom jag skrev med några så satte jag på viberationen på kik så jag skulle höra när dom skrev. Iallafall så sluta alla skriva och det blev tyst och jag tänkte, "äntligen ska jag få sova" jag slöt mina ögon och hade precis somna och jag kände hur hela jag bara vakna till, och då va de lilla bögdavid som skrev! Himla arg jag blev då, och det är just anledningen till att jag är vaken nu. Kan helt enkelt inte somna om. 
 
Jag får göra ännu ett till försök med att sova och stänga av allting omkring mig så ska nog dehär gå bra. God Natt då mina fina läsare! 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0