Helgen

2012-11-11
19:06:49

Söndag igen då. Vart fan tar dagarna vägen? Vill ha helg föralltid.

Min helg har iallafall varigt riktigt chill. I fredags åkte jag till mormor och morfar.
I lördags åkte vi till Valbo med mamma,lillebror och låtsasbror.
Med mig hem fick jag med mig nya converse i färgen mörkblå men de bästa med hela dagen var att jag fick ett påslakan av 1D! Nu kan jag liksom somna med dom varje natt ju, hur grymt? Jätte!

Nu sitter jag å bloggar på mormors mobil och har det bra. Pappa kommer mellan 7-8 nånting så tills dess ska jag inte göra något speciellt.
Nu vet ni iallafall vart jag gjort i helgen lite grann!

Här nedanför får ni även se sakerna från Valbo !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0