my day

2012-11-18
21:26:09
 
Jag vaknade runt halv nio tiden, fast eftersom det blev så jävla sent igår så var jag otroligt trött så jag somna om till 11 ungefär, efter de fick jag bara inte somna om för isåfall kommer jag väll aldrig somna ikväll. 
 
Låg och kolla facebook , twitter och instagram ett tag och sedan satte jag på datorn och läste lite bloggar och sen gick jag in på swefilmer för att kolla om de fanns nå bra filmer, och då fick jag syn på filmen, så blev lite överlycklig när jag äntligen hitta på den, Life as we know it pratar jag om alltså.  Jag la mig och titta på den och när den var slut så var klockan helt plötsligt 3 ?! så ja tänkte bara, Vaihelvete tog den dagen vägen? Iallafall så sen dess har jag bara tagit de lugnt. Som jag sa i förra inlägget så har jag haft huvudvärk hela dagen också men nu är det över, som tur är.  Har för en halvtimme sen tittat på solsidan och nu ligger jag nerbäddad i sängen.  Känns som det blev ännu en lyckad helg, har bara slappat och det kan man behöva också.  Imorgon börjar helvetet igen och det är måndag, fml.    Förlåt för ett så långt inlägg men nu kände jag att jag behövde skriva av mig. 
 

Säger godnatt nu jag och vi hörs imorgon. Puss :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0