resten dagen kommer bestå av

2012-11-22
16:33:22
 
Plugga , plugga , plugga.  Haha, det har ni väll aldrig hört ifrån mig tidigare va? haha, nej men det är faktiskt så, att jag skriver att jag ska plugga osv, men jag ooorkar inte och det kommer alltid myycket viktigare saker emellan ;)  Men nu iallafall , det är till imon vi har läxan och jag vill iallafall göra mitt bästa så det är väll bara att plugga på nu. 
 
 
I skoan idag, såg vi på en film i början, fanns typ 4 olika att välja emellan tror jag att det var, jag såg iallafall a walk to remember och herreguuuud vad fin den var! satt och grät genom hela filmen typ, gud så bra och sorglig. Rekommenderas absolut! Det var ju både lite grupptryck och vänskap med, fast det mestadels om kärlek såklart, gud.. lär se den flera gånger alltså! :D 
Sen iallafall, fick vi rast i typ en timme sen så samlades vi i klassrummet å hade lite mentorstid och bytte platser och så.  Sen vare lunch och efter det var det som sagt lite olika teman vi skulle gå till. Skit tråkigt. 
 
Nu vart de lite långt skrivet här känner jag men jaja, hahaa.  Skriver sen, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0