saker du kanske inte visste om mig

2012-11-08
08:41:00
När jag ritade, ritade jag alltid KILLAR såhär ↓
Fråga mig inte varför, jag tyckte nog att dedär jättefina "håret" skulle visa att det var en kille och inte en tjej ;)

Jag brukade alltid somna på soffan medans mamma masserade mina fötter och ben
Och när hon slutade så sparka jag alltid lite löst till henne och då börja hon igen.  Sedan vakna man alltid på morgonen i min säng.
 
Darin och Carola var mina idoler
Iallafall runt 6-7 års åldern. Då satte jag på skivan jag hade till dom och brukade leka att jag var dom som sjöng. Speciellt Carolas "främling" och Darins "money for nothing" och jag var sååå kär i Darin kommer jag ihåg!
 
Teletubbies var nog favoriten
Har något svagt minne av att jag kollade på det exakt hela tiden när jag var liten. Lika Astrid Lindgrens filmer och barbie filmerna. Haha!

Jag lekte hela tiden med Bratz och Barbie
Tror jag till och med har kvar alla mina bratz och barbie's i en kartong ute i garaget. Säkert flera tiotal om man ska lägga ihop alla, var ju helt besatt av sånna!
 
Jag hade en såndär nappen tills jag var 6 år gammal
Det var superjobbigt att sluta med den kommer jag ihåg, men det var tack vare min kusin som jag sluta. Han kallade mig "töntig" tror jag att det var, som hade kvar nappen tills så länge.. Så då hade mormor nappen under kudden men där på natten gick jag och tog den igen. Haha, fast sen dagen efter så slutade jag faktiskt med den¥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0