dag 1 - 10 korta fakta om mig

2012-10-18
22:22:18
 
 
  1. Jag Kommer ifrån Vietnam, fast blev adopterad hit till sverige när jag va typ två månader
  2. Jag är 13 år, Född den 26 Februari 1999.
  3. Jag är jävligt kort, 147cm
  4. Jag skrattar jättemycket, dock inte lika mycket som förr
  5. Jag är dålig förlorare, illafall när jag förlorar mot mina kompisar
  6. Jag är typ rädd för allt som kommer i min väg
  7. Jag är kär i 5 killar, och alla som killarna sjunger i ett band, one direction♥
  8. Jag försöker typ att sköta skolan, men ändå så fattar jag ingenting och ligger alltid på gränsen till ett E på proven typ xD
  9. Jag vill bli kock, eller stylist inom mode.. Kan även tänka mig att jobba med barn
  10. Jag har storlek 34-35 på fötterna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0