dag 4 - drömkillen

2012-10-24
23:16:00
Ni vet nog redan hur mina drömkillar ser ut och vilka de är, men om det inte ska vara några kändisar så..
 

Jag har faktiskt inget sådär jättekrav på killar, men eftersom jag ska skriva om min drömkille så lär jag väll göra det då, dock så finns tyvärr dessa killar bara i drömmar, och ingen är perfekt så så äre och det får man acceptera, ingen kan leva upp till ens förväntningar tyvärr :(  Min perfekta kille berättar jag om ↓
 

Min drömkille ser iallafall utseendemässigt grymt bra ut.  Blont fint hår med blåa vackra ögon, fast brunt hår med bruna ögon går oxå lika bra.  Han har en riktig snygg stil ,lite "swag"-stilen, jag gillar när killar har snygga kepsar och mössor.. fast utan det går oxå bra, beroende på om det passar i det eller inte. Men han har iallafall keps/mössa och passar perfekt i det. Han älskar sport och har magrutor och muskler och luktar hur gott som helst.
 
Hur han är som person .. hmm, ja, han har väldigt mycket humor den killen, vi kan verkligen kunna skratta tillsammans och ha riktigt roligt tillsammans. Han är som min bästavän och kille samtidigt. Han bryr sig om mig och tar mig aldrig för givet. Han är otroligt kärleksfull och hjälpsam. Han är sig själv och vågar göra bort sig. 
 
Han älskar att ta bilder tillsammans, skriva långa texter om hur mycket han älskar mig, vill hålla handen på stan och hålla om mig framför hela hans släkt/vänner utan att skämmas.. Han skulle vilja visa hela världen att bara jag är hans.  Han tröstar mig när jag gråter, jag får somna i hans famn, han får mig att känna mig trygg och jag är aldrig rädd i hans närhet.  Han accepterar mina kompisar och skulle aldrig någonsin vilja förstöra vår vänskap. 
Han får mig att le och må bra exakt hela tiden i hans närhet.  När det är kallt ute lånar han ut sin tröja till mig, även om han fryser själv. Han skulle aldrig vara otrogen eller vilja göra mig ledsen på något sätt och han älskar mig för den jag är, och skulle aldrig någonsin vilja ändra på mig. 
 
"Man ska prata som bästa vänner,
Leka som barn,
Argumentera som fru och man,
Skydda varandra som bror och syster"
 

Men dehär är bara en fin dröm, som man sedan kommer vakna upp i och inse att det faktiskt inte finns någon kille i hela världen som är såhär bra, och inga tjejer heller för den delen.  Alla är olika och det finns inga rätt och fel. :)
 
Finaste killarna♥
 
 

Kommentarer
Postat av: ellinor

Hej! Har kollat på din blogg rätt länge nu och jag såg dehär inlägget och jag undrar.. Är du singel? :D
Om du är det, vill du inte ha en kille?
Älskar din blogg, fortsätt såhär!
Kram

2012-10-31 @ 19:57:00 - http://ellinoreliasson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0