dag 7 - Din relation till din familj

2012-10-30
15:13:00
 
Min relation till min mamma och pappa är bra nu tycker jag. 
 

Mamma bor jag ju inte hos eftersom hon bor nån mil bort härifrån, och jag har skolan här å vännerna och allt. Å på helgerna har jag fullt upp med kompisar typ.  Så jag är nästan aldrig där. Förut var jag där varannan helg men det gick inte av olika skäl. Men vi hörs ibland på telefonen och vi brukar smsa och sånt. Så vi håller kontakten iallafall. Jag vet att hon alltid kommer stötta mig igenom livet och tro på mig, och alltid vara på min sida. Jag älskar min mamma supermycket även om jag inte alltid visar det.
 
Min relation till pappa är väldigt bra, bor ju här hos han och allt.  Vi har alltid kommit överens och vi bråkar nääästan aldrig.. Fast visst kan vi bli sura på varandra och så.  Men ändå om han kan va så jävla trög ibland så är han ändå min pappa och jag älskar han så mycket. Han förstår mig oftast och jag kan prata om allt med honom, även om jag inte gör det så vet jag att han alltid finns gör mig.
 
Jag har även en lillebror. Eftersom han bor hos mamma på heltid och går i skolan där och allt, så träffas vi inte så ofta.  Han är inte heller längre hos min pappa varannan helg som förr, av olika skäl det med.   Förut bråkade vi typ hela tiden och det gör vi ibland fortfarande, men hallå vilka syskon gör inte det? ;)  Han är min lillebror och jag kommer alltid finnas där för han när han behöver mig och det vet han. 
 
Jag älskar min familj otroligt mycket, dom har hjälpt mig på rätt väg i livet och jag har lång väg kvar, och jag vet att dom alltid finns för mig och jag är alltid accepterad av dom, för den jag var, för den jag är och för den jag blir. 
Familjen har man ju ändå hela livet om vännerna skulle försvinna, då finns ju alltid familjen där på ens sida, och jag är så glad att just mamma och pappa blev just min mamma och pappa♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0