mad

2012-10-07
15:33:00
utan-bild-inlägg , hela denhär dagen har jag ägnat mig åt bloggen, men ingenting har gått bra.  Korderna och mallarna är cp, det kommer upp allt annat en den designen som jag väljer och gör den till.. Hela designen blev förstörd och nu är allt skit på bloggen. 
 
Startade en ny blogg för att se om det funkade att lägga in designer på den, men nej.. samma problem där, allt ändrades till fucking jävla siffror och bokstäver och konstiga krummilurer. äckeldag, fyfan.. allt går fel idag. 
 
Fast börjar tro att det är blogg.se som krånglar igen, eftersom jag faktiskt gjorde en ny blogg och det funkade inte där heller. blir så jävla trött.  iallafall så testade även Ida att logga in på min och fixa designen, för att jag skulle kolla på att det inte var datorns fel.. men nej, samma problem på hennes dator..
 
När man suttut inne hela dagen och bara hållt på med bloggen och bloggen bara sket sig, så blir man jävligt förbannad, vilket jag är just nu så jag skiter i allt nu faktiskt, jag skiter i bloggen och tänker inte blogga på ett tag heller... blogg.se är ju helt jävla äckligt,, skjut er själv. 
 
Kommer tillbaka inom en snar framtid och om jag har tur så funkar det att ändra design då, annars så byter jag fan bloggportal, usch. 
 
 
 
/ en jävligt arg tjej som är trött på att blogg.se ska dampa hela tiden

Kommentarer
Postat av: SAGA LINNES

Hejsan.
Sist du hörde från mig var precis innan sommaren, men nu är jag tillbaka!
Hoppas din dag har varit bra än så länge!
kramar :)

2012-10-08 @ 16:46:32 - http://sagalinnes.blogg.se
Postat av: Cajsa FOTO

Sista dagen idag. rösta på nr 3an :D Och gör mig glad idag :DHAft en dålig dag så detta skulle göra min dag. verkligen :D Hoppas du vill hjälpa mig :D


nr3
http://linneaphoto.blogg.se/2012/october/finalisterna-i-fototavlingen.html#comment

2012-10-09 @ 17:38:01 - http://www.cajsaphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0