mina ovanliga drömmar

2012-10-27
10:29:00
(Hahahaha, det ska förestella jag och mitt rum ↑)
 
Godmorgon! Som dom flesta av mina kompisar vet, så drömmer jag otroligt konstiga drömmar på nätterna, från att bli jagad av bokhyllor till att bada med Molly Sanden och Eric Saade. 
Men inatt drömde jag en alldeles speciell dröm, en dröm som man bara aldrig vill vakna upp ur, men självklart så vaknar man och inser att det bara var en dröm, men tänkte iallafall dela med mig av min dröm till er:
 
Det var jag och mina 3 bästa vänner Moa,Ida och Gabbi, vi skulle ha tjejkväll hemma hos mig för jag var helt ensam hemma. 
Vi stod i köket för att vi skulle laga tacos när vi märkte att det var 5 vuxna killar utklädda till kaniner på min tomt.  Jag gick självklart ut och titta vafan de höll på med, men då märkte jag det, det är inte vilka kaniner som helst.. Det var ONE DIRECTION?! På min tomt! helt overkligt tänkte jag.  Jag skrek de högsta jag kunde och bara några sekunder efter var Gabbi, Moa och Ida där också.. Jag blev helt stumm när jag såg att det var dom och jag blev svimmfärdig. 
Killarna tog upp en lapp ur fickan där det stod "Grattis, du har vunnit en träff med One Direction" 
Tydligen hade jag gått med i någon slags tävling och VUNNIT?! 
Jag börja gråta när det 5 killarna kom fram och kramade mig, medans mina kompisar bara stod med öppen mun och kunde knappt fatta det heller, helt chockade, precis som jag. 
Killarna gav även dom en varsin kram.  Dom frågade om mitt nummer och om jag ville följa med dom ut på turné runt hela världen, självklart svara jag ja.. Så några månader efter så stog jag, Louis,Niall,Liam,Harry och Zayn uppe på scen och sjöng.  Nu var jag helt plötsligt världskänd också? När vi precis skulle gå upp på scenen och jag såg Ida,Moa och Gabbi i publiken med miljontals fans.. Då vaknade jag.
 
Om bara sånna drömmar kunde bli verklighet.. 
 

Kommentarer
Postat av: Hon som rädda dig

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA DE HADE JAG HELT GLÖMT BORT?!?!?! JAHAHAHAHAHAHAHAHA NÄR DU DEÖMDE ATT DU BLEV JAGAD AVV BOKHYLLOR <3<3<3

2012-10-27 @ 13:03:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0