never say never

2012-10-06
14:35:00
 
Justin Bieber - never say never
 
Handling: Det handlar ju såklart om Justin Bieber, om hans uppväxtoch där får man även se gamla videor, och hur han gått från en vanlig liten pojke till han blev världskänd bland miljontals människor, man får se konserter och massor av skrikande fans och även får man se Justins näraste som berättar mycket om Justin. 
 
Vad tycker jag?: Eftersom jag har sett den tidigare och fortfarande tittar på den så lär jag erkänna att jag älskar filmen.  Innan jag såg filmen hade jag en helt annan uppfattning av honom. Filmen gjorde att jag totalt ändra uppfattning. Den är otroligt fin och känslosam.  Filmen kanske låter tråkig i handlingen, men för er som inte sett den en, så rekommenderar jag den!  Har aldrig vart nå riktigt JB fan precis, men heller inte hatat han, inte riktigt. Dom flesta är nog bara avundsjuka på honom.. Speciellt alla killar. Blir så jävla trött på alla som kallar han"bög" , asså visst. Hata han så mycket ni vill , men vaihelvete har han gjort er, egentligen? Även om jag inte är en äkta belieber kan jag bli jävligt trött på sånt eftersom han faktiskt är tillsammans med Selena Gomez, hata han och hans musik hur mycket ni vill, men att hå runt att anklaga en kille som ni inte har en jävla aning om hur han är egentligen är bara jävligt töntigt och omoget! 
 
Betyg: 9/10!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0