portkod1321

2012-10-31
15:39:18
 
Såg på en blogg att hon hade kollat på portkod 1321 på svtplay, så gick in och läste lite om serien och den verkade ju helt okej.

Jag tittade på första avsnittet sen var jag fast!  helt kär ju! men det dåliga är att det är bara en dag i veckan (tisdag) och är ungefär i 10min typ. Haha, det är ju ingenting! :( 
 
För er som sett dubbelliv, det är ungefär en sån serie fast lite bättre faktiskt!  Så gör som jag och gå in på svt.se och sök på portkod1321, eller så klickar du bara på länken HÄR så kommer du direkt till sidan!
 
Handling: 16-åriga Agnes och Steph blir påtvingade plastsystrar över en sommar då deras nykära föräldrar drar iväg på kärlekssemester och lämnar dem ensamma tillsammans med Agnes lillasyster Bill i en lägenhet i Stockholm.Från början hatar de varandra men inser snabbt att de sitter i samma båt och måste på något sätt få det hela att funka. Något som visar sig vara lättare sagt än gjort. Deras sommar kantas av både glädjerus och besvikelser och får dem att slutligen landa i en del värdefulla insikter- de lär sig om var deras egna gränser går och hittar till sin självrespekt. Genom hårda prövningar förstår de att man inte måste vara på ett visst sätt för att bli omtyckt. Man kan också bara vara den man är.
En dramaserie om kärlek,vänskap,svek och att våga stå upp för sig själv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0