snögubbe och snöhäst

2012-10-30
10:40:49
Hejsan!  Kom alldeles nydligen in från att ha vart ute i någon timme med Samuel. De började med att vi skulle ha snöbollskrig men det sluta med att vi gjorde snöskulpturer istället.  Nu har jag iallafall vart ute i någon timme, det brukar ju inte hända annars.  Snö är inte så tråkigt trotts allt ;)
 
 
resize a gif
Våran fina snögubbe ..
 
 
 
resize a gif
Och detta ska förestella en snöhäst.. Men de ser vi ju alla att de inte är..  Ser ut som ett lo-djur eller ngt. Jaja, de va första gången iallafall, och nånting föreställer det ju iallafall.
 
Nu ska jag ner och äta nånting, gick raka vägen ut när jag kom ner för trappan typ så jag har inte ätit något idag. illailla ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0