vem fan behöver kille när jag har er?

2012-10-13
15:39:32
 
como hacer un gif animado
 
como hacer un gif animado

Jag har 3 vänner, bästa vänner. Som stått på min sida och alltid funnits där.. Dehär inlägget är till er, Ida, Moa och Gabriella. 
 
Ni är dom som alltid får mig må bra,  utan er, vad skulle livet ha för mening då?  Vi har så jävla roligt när vi är alla vi, och är så sjukt glad över att ni har orkat med mig.  Jag kan vara jobbig, elak och otroligt töntig. Men ändå har ni stått på min sida och alltid accepterat mig.  Med er kan jag vara mig själv utan att jag skäms. Jag kan prata ut med er och ni stöttar mig verkligen.. Ni är vännerna alla förtjänar att ha.  Vi känner varandra jävligt bra och vet vi vet hur vi fungerar, ibland kan de bli något tjaffs, men vad gör de? Tillsammans är vi starkare än någonsin.   Ni är inte bara mina bästa vänner, ni är även mina systrar. Systrar bråkar, slåss och är jobbiga på varandra, precis som vi ibland.. Men ändå så förstår vi varandra så bra, och jag älskar er så himla jävla mycket så det är inte sant.   Killar? Vafan är de för skit. Tillsammans med er behöver jag inga killar. Ni är andledningen till att jag mår bra. Om inte ni fanns vet jag inte vad jag skulle göra.  Ni stöttar mig till 100% och när jag är ledsen och deppig, så får ni mig alltid på bättre humör. Finns verkligen inga som er. Vi är så himla olika allihopa, men ändå så lika och det är nog det som gör att vi är så tajta.   Ni kommer alltid komma först för mig, och ingen kommer någonsin kunna ta er plats i mitt hjärta.  Killar kommer och går, men äkta vänskap består. Ingen kille ska någonsin få komma emellan vår vänskap. Min kärlek till er går inte att beskriva, ni är världens bästa och jag älskar er mest av allt. Ni kommer nog aldrig förstå hur mycket ni betyder för mig, egentligen.  Jag hoppas ni läser dehär och tar åt er!  Ni är bäst allihopa. Det finns ingen som er och de är lika bra det.♥  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0