död

2012-09-27
16:50:29
Har vart hemma sen halv 4 kanske, sluta typ 5 över 3 idag, men vi fick sluta 10min tidigare, haha. 
Just nu är jag trött, allmänt irriterad, och väldigt deppig..  Brukar bli så ibland för mig, när någon dör eller så.. att jag i flera veckor kan bli värsta depp och arg och allting, bara sådär för ingenting. och inte alls blir det bättre när datorn segar och fuckar upp hela tiden oxå, ååh blir så jävla arg. 
 
Hade ju SO-prov idag oxå, och ja.. enligt mig själv för typ första gången gick provet rätt bra om jag får säga det själv (?!) såå skönt att kunna gå från provet och känna att jag faktiskt lyckas ganska bra idag ändå!
 
Imorgon är det Matteprov och engelskaförhör, och det lär jag klara har jag bestämmt, jajemen. 
Iallafall nu ska jag sätta på ung och bortskämd eller något, (försökte tidigare men då lagga datorn fast, jävla äckeldator) 
 
hejdååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0