glömde berätta..

2012-09-23
09:09:18
bjuder på en gammal arkivbild ↑
 
 
....... vad jag gjorde igår.    Jag,pappa & Lena åkte till valbo köpcenter, och fick med mig en skinnjacka, en tröja och 3par trosor hem. Tänkte lägga upp de i ett annat inlägg senare. 
Dock mådde jag inte så bra, men mot min vilja valde jag att följa med till valbo, och kul var det.  Men huvudvärk, lite feber och mådde illa,  sedan kände jag hur det kom upp, mer behöver jag nog inte säga.
 
Sedan åkte vi iallafall till min ena faster och fika där osv, men vi åkte hem några timmar senare. 
Väl när vi var påväg till bilen, berätta pappa det ofattbara, Min Eskil är död. 

Pappa satt bak och höll om mig hela vägen medan jag bara grät, orkade ingenting. Kunde fortfarande inte förstå. 
Grät hela vägen hem, och när vi kom hem sprang jag upp på mitt rum och ja mig i sängen direkt. 
 
Efter några timmar hemma, blev det lite bättre och jag blev lugn.  IDAG känner jag mig bättre, fortfarande trött, och jag känner en stor saknad.  Men det är bättre. ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0