helt jävla besatt

2012-09-20
20:43:00
 
 
Okej, dom som känner mig och lär tillbringa halva sina dagar med mig vet såklart om detta.. Men vill även dela med mig det till mina fina läsare ;) 
Jag är helt jävla besatt av One Direction. Redan första gången jag hörde dom blev dom en favorit, men jag trodde faktiskt aldrig att de skulle gå så långt att jag tillomed ibland kan börja gråta när jag ser dom i videor eller på bilder. 
Jag vet vad ni tänker, "hon är ju störd" haha, ja det är jag också. men ingen människa är normal,  och jag är mig själv. 
 
Videon ovanför kom ut på youtube idag, och jag har redan lyssnat 100 gånger på den, gråtit flera gånger och jag kan bara inte sluta lyssna på den. 
 
Alla killarna är dösnygg, och innan jag dör, är mitt mål i livet att träffa dom, mina idoler. :thumbup:
 
(Eller förresten, ska ju bli en av medlemarna i 1D, så de är ju lugnt ;)) ↓
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0