saker ni kanske inte visste om mig..

2012-09-24
12:21:04
 
Jag var 6 år innan jag börja cykla utan stödhjul
- hahah jag vet helt sjukt, men har aldrig vart riktigt bra på att hålla ballansen, så det tog ganska lång tid innan jag kunde lära mig att cykla utan stödhjul. Jag kan inte cykla utan händer heller, haha. 
 
Jag äter konstant hela tiden.
jag vet inte varför, de är inte för att jag är hungrig, men det bara blir så ändå att jag går och småäter hela tiden. Ajabaja, det lär jag sluta med!
 
Jag älskar disneychanel och disneyfilmer
- haha åh, jag älskar att kunna lägga mig ner i sängen och bara slå på en disneyfilm. Filmerna är så jävla söta och fina. :)
 
Jag börjar gilla killar väldigt lätt
- men att sedan kunna bli kär i dom, det är mycket svårare.
 
Jag tror på kärlek vid första ögonkastet
- det har aldrig hänt mig,  men jag tror att de faktiskt går att bli kär direkt.
 
Jag älskar mina vänner över allt annat
- vad skulle jag göra utan dom?  dom är guld världa allihopa
 
Mina vänner går före allt, tillomed om jag skaffar kille
- "kärleken till kille/tjej kommer och går, men äkta vänskap är föralltid" 
- för jag tänker alltid såhär, om man tar killen i förstahand och skiter fullständigt i sina vänner.. Vad händer då om det tar slut med killen? nångång tar det alltid slut och då om man har skitit i sina vänner, kanske dom inte finns kvar på ens sida längre.  Ta vara på dom du har,  nästa dag kanske dom inte finns hos dig längre.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0