de två senaste dagarna

2013-08-30
16:29:40
 
Onsdag, Prämiärdagen till This Is Us i Sverige. Till er som kanske missade det så heter One Directions film This Is Us och jag, tillsammans med Gabbi och Ida gick på den. På dagen i skolan var jag ovanligt glad och jag kunde nog tala för alla som skulle se den, den dagen, var riktigt taggade. Jag mådde så sjukt bra hela dagen och vi tog bussen in direkt till Gävle efter skolan för att titta på lite kläder och sådant! 
Jag var spänd hela dagen. Klockan nio var det äntligen våran tur att se den. Och känslan inom mig att sitta i stolarna och vänta på att filmen skulle börja var verkligen helt obeskrivlig. När den väl började så lugnade jag faktiskt ner mig en aning, vilket förvånade mig. Haha. Men kan också erkänna att jag grät nästan ingenting,, (stolt) utan jag skrattade faktiskt mer! Hur som helst så var det den bästa onsdagen på länge!
 
Torsdag, alltså igår. Hände inte så mycket. Jag vaknade upp hos Ida efter att sovit över hos henne från Onsdag till Torsdag. Fortfarande var jag glad sedan gårdagen och ännu gladare blev jag att veta att min Liam fyllde 20 igår. Han är så fin! Skolan gick ganska så snabbt ändå och när jag kom hem så insåg jag att nya Frida kommit så då blev det att läsa lite i den. 
 
Nu lär jag skynda mig lite eftersom Ida väntar. Vi ska vara barnvakt idag, haha. Ser fram emot det! Sedan kommer Gabbi också, så det blir väl en så kallad tjejkväll ikväll då. Riktigt kul! Äntligen är det vi igen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0