inte igår men idag

2013-08-10
18:20:59
Jag var alltså inte med Linus igår eftersom han var väldigt trött och tråkig, därför blev det en glass-sväng ner på time och en runda runt hammardammen med massa prat som vanligt. Känns riktigt bra att ha en vän utöver mitt lilla tjejgäng. Runt fem kom jag hem och har bara setat och slöa under min tid hemma. 
 
Det har vart underbart väder idag, varmt och skönt. Dock börjar molnen komma nu och jag tycktes höra någon åska också, usch. Förövrigt bjuder jag på de otroligt fina bilderna ovanför. Kan ju även meddela att igår satte de in en tandställning i underkäken på mig så jag har ju lagomt ont idag då ":)", jaja, ska inte klaga. Får bra resultat i slutänden iallafall ! 
 
Nu ska jag hitta på något, kanske se på en film eller gå ner och äta något. Det enda jag ätit idag är fil, med tanke på hur ont det gör i munnen så kan jag inte äta så mycket just nu, men ska bli gott med lasange lite senare, nog känner jag lukten av pappas lasange allt ;) Haha, hoppas ni mår bra. 
 
På fredag åker jag till min faster i Stockholm, ska bli riktigt kul och vi planerar att gå på grönan! taggar faktiskt till det jag, nu ska jag iallafall gå ner. Filmen får vänta! kram 

Kommentarer
Postat av: Daniela

jättefin blogg!

2013-08-11 @ 11:15:27 - http://riddez.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0