skolan drar igång

2013-08-19
17:45:59
 
Well, Då har skolan börjat igen då och ja gkan faktiskt inte tro det själv. Det kändes precis som om det var igår då man satt i kyrkan och inväntade rektorn som sade "Ha nu en bra sommar", och allt det där han säger. Det kändes som igår då vi dansade i timmar så man inte kunde gå på flera dagar. (haha, ja det är sant) Sommaren har helt klart gått alldeles för fort och denna sommar har verit helt underbar, utan tvekan. Trots att jag inte sett så många av mina vänner under lovet så har jag ändå tillbringat tid med de som gör mig gladast, vilket är huvudsaken. Solen har även varit framme nästan hela tiden och det är ju något jag egentligen inte klagar över, bara det att jag alltid lägger mig i skuggan när den kommer. (hehe) 
 
Nya schemat är jag inte heller så glad över. Vi går till över tre näst intill varje dag förutom på tisdagar, vilket inte känns så frestande precis, inte heller att de tagit bort vår läxtid så nu lär vi ta hem all läxa, fuck. 
Det var trots allt jävligt skönt att komma tillbaka till min underbara klass idag. Alla var glada, pratiga och man märkte att vi hade mycket att prata om. Det var en härlig känsla inom både klassen och våra mentorer vilket bara gjorde dagen bättre. Vi gick på morgonen igenom information och sedan hade vi något slagt uppdrag i typ två-tre timmar, vilket bara var kul. Sista tre timmarna, eller två, eller vad det nu blev. Så körde vi i alla fall brännbollsturnering bland alla åttorna, och vanligtvis brukar vi komma etta eller tvåa, men denna gång kom vi trea, vilket kändes helt okej ändå, vi var glada ändå, trots våra förluster. Men som våra mentorer sade, vi vann i alla fall på att vara snälla, inte fucka ur och alltid peppa varandra. Det känns skönt att vara tillbaka igen, och ännu bättre att jag somnade 21:22 igår och sov ovanligt bra hela natten fram till kl fyra typ, men fyfan vad glad jag varit hela dagen, inga sura miner från mig idag eller, mer än att min Liam förmodligen skaffat ny flickvän, men men, shit happens :( Haha nej, men nu hörrni.. Ska jag gå och äta, mums! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0