två veckor

2013-08-09
16:19:46
 
Under dessa två veckor så har jag faktiskt inte gjort så mycket alls även om jag inte har skrivit något. Jag var i ungefär fem dagar hos Gabbi, vilket var både skönt och kul. Vi chillade i hennes pool, cyklade, plockade hallon, åt godis, grät till One Direction och lite sånt där som bara ingår i våran värld. Jag åkte dock hem på fredagen och tänkte att jag skulle bli hemma i några dagar, men eftersom jag helst ville hinna träffa min moster och lite sånt innan de for hem till Piteå igen, dagen efter, så åkte jag lite spontant till henne bara någon timme efter att jag kommit hem, där stannade jag, från fredagen till igår, så en vecka där blev det också! haaha. 
 
Ifrån mormor så fick jag även hem lite nya kläder i resväskan. B la. Ett par skor, ett linne och något leopardaktigt annat linne. Tre BH:ar och en bikini. Även nya hörlurar. 
 
Nu är jag hemma och har sovit i min egna säng inatt tillsammans med mina fem fina killar, kändes skönt att få komma hem till dom igen, eftersom de faktiskt har fått legat under ett överkast i två veckors tid nu ;) 
 
Klockan är strax efter fyra och jag hade tänk att jag skulle göra något av denna dag, kanske ut och gå. Faktum är att jag faktiskt tvingat med min granne, som även är min bästa vän, att han ska ut å göra något med mig, runt två skrec jag till honom och han tyckte det lät som en bra idé, men självklart är han alltid lika seg och ska dra ut på allting, så nu sitter jag här och väntar på att han ska skynda sig med det han nu håller på med. 
Jaja, så kan det vara ibland och jag är inte precis ovan. 

Nu måste jag sluta skriva och tjata på honom lite mer, kanske, kanske , det gör någon nytta. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0