skönaste fredagen

2013-12-13
16:12:58
 
Några veckor innan nobelfesten fick vi reda på att dagen efter den stora kvällen skulle vi få sovmorgon dagen efter i två timmar, våran klass protesterade dock då vi endast skulle missa det enda roliga på hela veckan, hemkunskapen. Så då kom vi överens om att istället sluta två timmar tidigare på fredagen istället för sovmorgon på torsdag. Dock var alla helt döda på torsdagsmorgonen när vi bakade julgodis, haha, men det blev bättre. 
Natten från igår till idag var hemsk, även den. Stormen lät ju som bara fan och jag trodde ärligt huset skulle gå sönder, så sömn fick jag inte. 
 
Klockan tio i åtta skulle alla samlas vid kyrkan för att titta på Luciatåget, något som verkligen uppskattas av min lilla klass (haha eller så inte). Tyst var vi i alla fall, för det mesta. Jag somnade ju så jag kan inte ta åt mig äran att ha pratat. Efter Lucian gick vi tillbaka till skolan och fick festis och pepparkaka, mums. 
Sen hade vi SO och innan lunch hade vi Svenska där vi bara tittade på Gullivers resor. Well, efter lunch skulle vi haft en lektion till, matte, men vår lärare var sjuk så den lektionen blev inställd. Det betydde bara att vi hade slutat på dagen redan klockan fem över halv tolv istället för ett där nån gång, dock var det tomtegröt i skolan så alla åt ändå innan de drog hem.. Haha ;)
 
Väl hemma tog jag igen all sömn jag missat under natten och somnade i sängen under filten nästan på en gång. Sååå skönt var det men känner mig fortfarande helt trött. Frågan är ju bara, vad fan ska jag göra ikväll då när inte Idol visas längre?! :( Ha en bra Fredag den 13 allihopa, för att vara en otursdag så har denna dag faktiskt varit skönast på länge och än så länge har inget hänt ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0