dag5: Såhär är jag i skolan

2013-02-05
12:03:00
FacebookWeAreTeensღ
Tumblr_mgoxf5fqvb1rzf03vo1_500_large
TumblrFacebook
 
Ööhm, ja hur är jag i skolan? haha. Nä men jag är väl som de flesta i min klass är - väldigt pratig. 
Jag är väldigt skrattig och kan höras väldigt mycket, kan ofta få blickar av lärarna som säger 'nu håller du tyst' typ, hahaha. Men jag gör det jag ska, alltid oavsett hur jävla tråkigt det är. Jag tar skolan på ganska stort allvar eftersom jag inte vill jobba som typ städare på ett fängelse eller något. 
 
Fast efter mitt IUP för nån vecka sen här tycker jag att jag hållt igen lite, inte lika pratig nu osv. Men att jag sitter bara tyst och lyssnar på läraren hela tiden kan jag lova att jag inte gör, haha! ;) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0