dag7: Mitt drömyrke

2013-02-07
10:00:00
♥ pearls and hair bowsstardust make-upCathy's Photobook
 
 
Ärligt talat så vet jag inte alls just nu. Allt är så mycket och jag vet faktiskt inte ens. Har ju tänkt på vad jag vill bli men jag har faktiskt ingen aning. 
 
När jag var mindre så har min dröm alltid att bli stylist och sminka kändisar eller bli frisör osv. Men den drömmen vet jag inte riktigt om jag vill. Eller klart man vill träffa olika kändisar och så, men dehär med hår och smink är inte riktigt min grej. Men en grej som jag faktiskt skulle kunna göra är att jobba på en egen tjejtidning, där man kan skvallra om kändisar, killar och tipsa om massa saker, det skulle vart riktigt kul faktiskt.
 
Sen så har ju jag och Ida våra drömframtidsplaner om att bli hollywoodfru och starta eget företag med ett eget känt mätke men hahaha.. Vi lär nog drömma vidare med den saken. Hahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0