detta fick jag från pappas sida

2013-02-23
23:44:46
 
Nu har alla åkt hem och har verkligen haft en riktigt kul dag. Trodde inte det skulle bli så kul som det var. Oj vad jag har skrattat idag alltså och det var jättekul att träffa alla igen, även om inte alla kunde vara med så var det ändå roligt att få se ansikten man knappt kände igen. 
 
Fick nästan allt jag ville, utom mina skor som inte fanns i min storlek. En One Piece, One Direction pennor och skrivblock osv, trosor, blommor och två presentkort som sammanlagt blev 1100kr. Väldigt nöjd ändå och en riktigt lyckad dag och kväll.
 

Som jag sa i tidigare inlägg så fick jag väldigt lite sömn inatt, vilket betyder att jag är jävligt trött nu så nu ska jag bara stänga av datorn och sova. Låter som en bra ide tycker jag!! Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0