dissar - taylor swift

2013-02-11
18:27:18
Detta är MIN åsikt om henne, vad jag tycker om henne just nu och VARFÖR jag dissar henne.  Så ni som tycker om henne kan bara bläddra vidare helt enkelt och inte läsa alls! 
 
Ni kan läsa och se artikeln och henne bättre om du klickar >HÄÄR< och ni kan även kolla på videon då hon sjunger om Harry.
 

Jag har länge tyckt om Taylor Swift. Jag har väl aldrig precis tyckt om henne, alltså TAYLOR SWIFT precis, men jag tyckte om hennes låtar (gör det fortfarande).. Men det är en speciell sak som jag stör mig på hos henne. Och det är att hon dejtat typ 203902849038 killar och sedan när det tagit slut så har hon skrivit låtar om dem och deras förhållande. Om man söker på tex "Taylor Swift and..." så kommer det upp flera exempel på killar hon dejtat, och det är absolut inte alla heller. ↓
 
Hon får dejta vilken som helst men att dejta just Harry Styles från 1D var en dålig idé, iallafall från min sida. Redan skrivit 5 låtar om honom gällande uppbrottet mellan dem och en av dem skulle komma ut nån gång i sommar. Direkt efter det gått ut med att det är slut skrev hon även på sin Twitter "Back in the Studio" . DETTA kan däremot göra mig jävligt arg, att dejta en av världens finaste killar från ett band med tusen fans kanske inte var världens bästa plan precis, för att sedan kalla Harrys bästavän som även är med i bandet, Niall, för en "ful fet gris" & sedan svika Harry på det sättet.  Just nu blir jag bara arg jag hör hennes namn och fattar inte hur hon orkar. Att hon även har förlorat många av hennes egna fans pga detta förstår jag. Jag har förlorat all min respekt för henne och jag är glad över att Harry står på fötterna igen, han var så nere efter uppbrottet med Taylor. 
 
Jag tycker alltså inte om Taylor längre efter det hon gjort mot killarna i 1D och speciellt snackars Harry. Vad jag menar med killarna är också att om en blir krossad så blir ju de andra också ledsna och arga såklart. Därför går min DISS till henne och hennes fula beteende och fula låtar om Harry!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0