grattis min elskipelski

2013-02-15
06:13:00
 
För tre år sedan vid denhär tiden visste jag inte ens vem du var. 22 April 2011 la vi till varandra på facebook och skrev till varandra första gången. bara vanligt sådär. Tiden gick och jag fick reda på att vi skulle gå i samma klass till 6an. Jag var glad för det eftersom du verkade väldigt snäll och så. Så jag tog kontakt med dig och vi börja prata lite mer, lite mer om andra saker och inte bara standard "hej, vad gör du??" - snacket. 
Väl när vi började 6an så snackade vi kanske inte så ofta mer än på skype på dagarnna.  Men det var en helg, i typ september. Glömmer det aldrig, pappa & lena hade gäster hemma och jag hade jävligt tråkigt. Jag ringde dig då och vi snackade om allt - verkligen allt i flera timmar. Dagen efter åkte jag hem till hem till dig första gången. Och oftast när man träffar folk första gången så blir det oftast "pinsamma tystnader" , men inte för mig och dig. Vi snackade och hade verkligen hur kul somhelst, glömmer aldrig den dagen. 
 
Redan från första början förstod jag att du och jag kunde bli väldigt bra vänner - men såhär bra trodde jag aldrig att vi skulle bli. Nu är mer än en vän för mig, du är min syster. Hon jag delar allt med, mina djupaste hemligheter och som jag kan skratta med utan att skämmas. Vi har gått igenom så himla mycket, så många minnen.   Vi kan tjaffsa ibland, men vi har faktiskt aldrig bråkat sådär "riktigt" mkt och det är jag glad för. Vi är så lika men ändå så olika på alla sätt. Du är den som känner mig bäst och alltid ser på mig när någonting är fel. 
 
Från att ha gått från främling till en av de bästa i mitt liv, jag är så jävla glad över att jag har dig. När jag känt mig ensam är det alltid dig jag vänt mig till, eller när jag verkligen behövt någon att prata med så har du alltid fått mig på bättre humör.  Det finns inte många som du, och alla är värda att ha en vän som dig. Vi kan verkligen skratta åt allt och har alltid så roligt tillsammans. Finns nog ingen gång jag vart med dig som har vart tråkig, alltid hittar vi på något. Om inte annat så snackar vi alltid om roliga saker och gör alltid bort oss på ett eller annat sätt som man sedan bara skrattar åt. Haha! 
 
Finns så himla mycket mer jag skulle kunna berätta men det får nog sluta här, men det finns verkligen inte ord till hur mycket jag älskar dig och om jag kunde skulle jag ge hela världen till dig. Kommer aldrig någonsin svika dig och alltid stå på din sida vad som än händer. Vi föralltid. Jag är ingenting utan dig.
 
Gabriella, min homie, soulmate, BBH, fru, partner, elskipelski, peddofjun, rövbettan, näsborren, bästavän & framför allt syster. Grattis på din dag, världens finaste. 14 år. Ser fram emot att tillbringa hela dagen med dig tillsammans med vårat underbara crew. ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Julia

Haha, fina bilder :)

2013-02-15 @ 07:46:19 - http://juliaazlife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0