nya disney?!

2013-02-01
13:26:00
 
 
Disney av alla dess slag har alltid varit en favorit för mig från första stund. Jag älskar alla disneyfilmer och jag gillar även de nya disneyfilmerna som kommit på dehär åren som tex trassel, prinsessan och grodan OSV. Det jag dock inte gillar är det nya disney chanel. Serierna är världelösa och inte alls bra. Tycket faktiskt inte om någonting på disney nu för tiden och om jag kollar så är det endast för att det är någon gammal serie som Det ljuva havslivet, Hannah Montana, Magi på waverly place och domdär. Om det kommer någon ny så byter jag kanal direkt. Kanske är det bara jag som tycker dehär nya som A.N.T, Jessie, På kroken och allt vad dem nu heter är skit tråkiga och dåligt, men då är det så då. Min DISS går därför till Disney Chanel och deras urtråkiga serier! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0