torsdag, fredag, lördag, söndag

2013-02-17
20:33:17
TORSDAG - ALLA HJÄRTANS DAG
Var långdag i skolan och alla hjärtans dag. Efter skolan gick vi hem till Ida och gjorde soppa. Dock utan Ida. Haha ja, ni läste rätt. Ida lära akut åka till sin pojkvän då vi redan hade börjat med soppan och den stod på kokning, så då tänkte vi typ "men jaha, ska vi slänga bort all soppa då eller?" och det tyckte ju såklart ingen. Så jag, Moa och Gabbi stannade kvar ensamma i Idas hus och åt upp dendär soppan. Kändes lite konstigt att vara där utan Ida men det gick de oxå!
FREDAG - TJEJKVÄLL
Skolan gick jävligt snabbt, faktiskt första fredagen på hela dehhär två terminerna som jag älskade fredagar. Hade engelska och gick igenom provet i 30 min. Då hade vi 30min rast och efter det hade vi Språkval då vi lekte massa lekar. Sedan hade vi Musik och vi såg då på lejonkungen och sen så hade vi SO och där ser vi oxå på film.  Den hade vi lunch och sen slöjd - vilket innebär att man typ bara tar det lugnt. SEN hade vi NOprov som gick rätt så bra och sen Trygghetspass då vi oxå bara lekte.  Åkte hem, packa, gick till Ida. Moa kom, Vi handla, Sen åkte vi till gabbi och fira henne eftersom hon fyllde 14 i fredags. Vi somna rätt tidigt men kvällen var ändå så jävla grym. 
LÖRDAG - CHILLDAG
Kom hem från gabbi, tog en långdusch och mådde allmänt bra. På kvällen åt vi kött och potatisgratäng och sedan blev det mello, Hahahah fyfan, gubbarna. Så jävla skööna! Bästa i hela melodifestivalen vafan! Sen kom Carolina of Ugglas och förstöde typ hela min kväll, fan va jag hatar den människan asså.. åååh. 
Sen blev ju humöret bättre när mina favvogubbar gick direkt till final! HAHA. 
Avslutade kvällen med ett ganska så kul skypesamtal.
SÖNDAG - IDAG
Vakna nio av att pappa ringde å sa att jag skulle upp för vi skulle åka till mamma om en timme så att jag var redo (?!) Iallafall, vi kom iväg tio i tio typ. Hemma hos mamma tog jag det bara lugnt. Vi baka Cupcakes och det blev riktigt goda!
Tog kvart över sju bussen hem och nu är jag hemma. Tänkte duscha men eftersom pappa håller på å fixar badrummet så lär jag vänta, hehe.
 
Nu vet ni lite vad jag gjort iallafall... :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0