dag17: Vad jag tycker om skolan

2013-01-20
16:00:00
the fear that gave me wingsQueen of Reem.Instagram
You are fucking beautifulthe teenager bookFrom a Blessing to a Curse, Algemeen album - Hyves.nl
 
Vad jag tycker om skolan? Ärligt talat så hatar jag den just nu. Veckorna går rätt segt och helgerna bara försvinner. Läxor varje vecka i alla jobbiga ämnen och jag vill bara döda mig själv typ. .Och jag längtar knappast till nästa år och nästa ändå. Fredagarna är värst, 5min raster hela dagen och lektionerna är i olika hus. Sedan 35min lunchrast, inte nog med det gåår vi långdag också. Skönt. 
 
Skolan just nu kan bara gå och dö eller något, så sjukt jobbig. Men eftersom jag vill ha ett bra jobb och inte jobba som typ städerska nånstans så lär jag jobba hårt, och jag gör oftast mitt bästa i skolan. Iallafall försöker och det går framåt, men det är fan inte roligt.  När jag ska söka gymnasium är Hofors en av de sista skolorna jag skulle välja iallafall.  Vill börja om på nytt i en helt ny stad, lära känna nya människor osvosv. Så nu gäller det att jobba, jobba, joobba! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0