diss!

2013-01-14
16:57:00
 
Antar att alla, iallafall det flesta vet vilka dessa killar är ↑.. De är 4 exempel på kändisar som dagligen får massor av hat från massa olika personer, ska inte säga alla men de flesta KILLAR kallar domhär för "bög" "gay" "fuuular" osvosv. Varför? undrar jag då. Det ända är att dom har flera tusen tjejer efter sig dagligen och antar att det flesta bara är avundsjuka? Vad får ni ut på genom att trycka ner andra människor som bara lever sina drömmar? ni tjänar absolut INGENTING på det och är det kul? NEJ. Tänk er själva att bli kallad domhär sakerna, hur skulle ni känna er? inte bra antar jag. Ska inte heller bara säga att det är killar som säger det, det finns tjejer också. Och VISST, alla har olika åsikter om saker och ting. Jag har ingenting emot om ni inte tycker om domhär eller nånting, det är erat val av och tycka. Men att kalla killar ni inte ens har en aning om vilka det är tycker jag iallafall är respektlöst. BÖG är när två killar av samma kön tycker om varandra, och vad jag har hört så gör inga av dessa killar det? "dom suuuger" säger vissa också, ja. Det kanske är eran åsikt och det är okej att tycka det, men snälla. Håll de inom dig själv?  Varför förstöra andras lycka?
 
Haters gonna hate  dehär är min åsikt. Jag erkänner att jag inte heller är världens största "fan" av alla dehär killarna, men bara för det går jag inte och snackar massa skit om dom. Varför? För dom har inte gjort mig nånting, det gör sin grej och mår bra utav det. :D Så min stora diss går idag till allt skitsnack om kändiskillar och allt det blir kallade för. Det är inte snällt och jag tror ni inte heller skulle tacka nej till att ha tusentals tjejer efter er ifall ni bara kunde ;) Men kom ihåg att alla tycker ju olika och tur är väl det. 
Själv är jag en true directioner och det kan ingen ta av mig ♥
 
Fuck You och tänk på vad ni säger om andra :) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0