filmtips - bröllopsprovet

2013-01-07
11:41:54
 
Eftersom jag försökte dygna igår kväll så kollade jag självklart på massa filmer, men en film jag gillade starkt var denna "bröllopsprovet" som den heter. Kan rekommmendera den till er som gillar lite kärlek osv, och också har lite dålig humor. 
 
Handling; Sadie Jones (Mandy Moore) har alltid längtat efter att få gifta sig med sina drömmars man i familjekyrkan. Trots att hon har hittat sin livspartner i Ben Murphy (John Krasinski) är hon bedrövad över att kyrkan bara har en ledig tid under de närmst två åren, men efter en del ändringar i planeringen så kommer de fram till att bröllopet kan hållas om tre veckor. Finns bara ett problem, en präst som vill sätta äktenskapet på prov och det blir bara problem.. 
 
Vad tyckte jag?; Jag gillade den jättemkt, den hade min humor i den och slutet var jättebraa! Kan dock tycka att iblaand kunde det bli lite segt, men den var ändå bra! 
 
Betyg; 6/10 ! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0