frågor om 2012 och 2013

2013-01-13
13:50:05

2012

Gjorde du något 2012 som du aldrig gjort förut? -  Ja, antar det

Höll du några av dina nyårslöften? - Hade inga :) 

Dog någon som stod dig nära? – Ja. 


Vilka länder besökte du? – Haha, inga :O 
Är det något du saknar från år 2012 som du vill ha år 2013? –Lite kärlek kanske haha..
Finns det något du inte kommer att glömma från 2012? – Väldigt mycket. 
Vad var din största framgång 2012? – Öhm, jag vet inte :O 

Största misstaget? – Det finns en del
Har du varit sjuk eller skadat dig? – Blir nästan aldrig sjuk, men förkyld har jag vart :) 
Bästa köpet? – Köper typ aldrig saker själv, men min Iphone ♥
Vad spenderade du mest pengar på? – Godis å saker i kafeterian kanske, haha!
 Gjorde någonting dig riktigt glad? – Alla mina vänner, att lära känna gabbi och moa mycket bättre

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2012? – Alla One Direction sånger, verkligen en lycka när deras andra album kom ut ♥


Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? – Tror faktiskt att jag var gladare i helhet
Vad önskar du att du gjort mindre? – Pratat med honom.
Hur tillbringade du julen? – Med släkten på mammas sida :D

 


Favoritprogram på TV? – År 2012 var det absolut Xfactor.
Bästa boken du läste i år? – Klass 7B! 
Största musikaliska upptäckten? – One Direction upptäckte jag i början av 2012, var ett litet fan från början och nu är jag världens största, känns det som. haha <3


Något du önskade dig och fick på julafton? – Jaa, massa one direction saker och en skön onepiece (inte äkta)
Något du önskade dig men inte fick? – Nej :) 
Vad gjorde du på din födelsedag 2012? – Kommer inte ihåg, var hemma tror jag :O
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? –  Mer sol på sommaren. 
Hur skulle du beskriva din klädstil år 2012? – Vet inte,  har min igen. 
Vad fick dig att må bra? – Vännerna och släkten 



Vilken kändis var du mest sugen på? – LIAM PAYNE ♥


Vem saknade du? – Det var olika
Hittade du någon ny favoritmaträtt under året? –Nej ;) 
Hur skulle du sammanfatta ditt 2012 med 3 ord? – Jobbigt, Roligt, Känsligt

2013

Hur har 2013 varit hittills? – Inte den bästa starten men nu går det bättre tycker jag

Vilka är dina nyårslöften för iår? – Sköta mig i skolan, aldrig bli kär och tänka lite mer på det jag har och inte bara på det jag får. 

Har du hållt dom hittills? – Ja, jag tycker det går rätt bra iallafall 

Har du förlorat någon vän iår? – Nej :) 

Vad gjorde du under jullovet? – Var hos mormor och morfar med några i släkten.

Hur var det att börja i skolan igen? – Det var rätt tungt, kände mig inte alls utvilad men samtidigt kul att träffa alla igen och försöka börja om på nytt och se framåt :) 

Favoritämne i skolan? – Heelt klart Hemkunskap!

Vad ser du fram emot i år? – Sommaren! Vara ute hos mormor hur mycket jag vill, bada, träffa mina kusiner igen och alla! Jag med pappas familjs ska förmodligen åka till utlandet också :) 

 

Någotning du saknar ifrån 2012 som du vill ha nu i 2013? – Faktiskt så saknar jag ingenting.

Saknar du någon just nu? – Saknar min Idaa, hon har vart borta alldelles för länge nu :( 

Vilka har du vart med mest under 2013? –  Just nu så är det väl gabbi, hon kom med mig ut till mormor och vi gick på bio och allting. Så ja :D

Hur vill du att detta år ska bli? –  Mycket bättre hoppas jag, hoppas på ett skönt år med inga somhelst begravningar och bara ha massa skoj med släkt och vänner! 

Har du gjort något bra i år? – Jag känner att jag blivit starkare i mig själv och kan vara mycket ärligare mot både dom jag är med och mig själv. Efter det jag vart med om i julas så är jag väldigt stolt över mig själv. 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0