gamla favoriter

2013-01-30
19:31:09
Som ni kanske förstår så har det faktiskt inte alltid varit One Direction i min värld. Förr när jag gick 3-5 eller något sådant så gillade jag Justin Bieber också. Eller jag gillade inte själva Justin Bieber, utan jag gillade hans låtar väldigt mycket. Jag hade en kompis som var läskigt kär i Justin Bieber, som lyssnade på honom dagligen och det gjorde att jag också lyssnade på honom. Jag kunde aldrig förstå hur hon kunde blir så himla kär i EN KÄNDIS? Men nu vet jag ju hur det känns, är galet kär i 1D killarna och ingen kan nog någonsin förstå min kärlek till honom. haha! Dock tyckte jag att Justin Bieber var väldigt ful men hans låtar gillade jag väldigt mycket och dom flesta av hans låtar påminner mig om massor av gamla minnen.
 
 
Dehär tre låtarna påminner mig om ett speciellt minne, ett minne för livet typ. 
Det var en gång då vi sov över hos Emma. Det var jag, Ida, Emma och Emmas syrra. Haha, vi hade sååå kul den kvällen, vi hoppade studsmatta mitt i natten samtidigt som vi lyssnade på dehär två låtarna. Vi satt vid datorn och vi såg på film. Haha, det var sommar, vi åt godis och hade allmänt roligt. Vi gjorde typ allt man gjorde som 11åring typ.  Det är nästan 2-3 årsen nu, men kommer ihåg det än idag. :D 
 

Kommentarer
Postat av: Emma Qvist (:

Haha, vad längesen det va, åh minns de som de va förra veckan.., måste göras om nå sånt igen! :)

2013-01-30 @ 22:23:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0