"gilla om du älskar .."

2013-01-16
19:43:30
 
Vet att jag varit väldigt tråkig å dissat massa saker den senaste tiden, men jag måste bara ta upp en sak som jag stör mig sjukt mkt på och som jag dissar så jävla mkt..
 
..Och det är alla dessa JÄVLA bilderna på facebook som kommer upp lite då och några av dem kan ni se här ovanför. "gilla om du älskar din mamma, skrolla ner om du vill att hon ska dö" "gilla om du älskar din pappa" Ja, det finns ju så sjukt många olika bilder. Och då tänker man ba :| JAHA? Vilken sjuk idiot sitter och gör dehär bilderna? Det är ju tydligt att det iallafall är så jävla likeskåta människor så det är inte sant! Klart somfan man älskar sina föräldrar, det är ju en självklarhet?  (även om man inte skulle haft kontakt med sina biologiska föräldrar något, så har dom iallafall samma kött och blod i sig, och innerst inne älskar man varandra) MEN IALLAFALL, NI FÖRSTÅR HUR JAG MENAR! 
 
Jag slår vad om att typ 80% av människor som ser dehär bilderna skrollar ner, men jag kan ju knappast tro att dom vill att föräldrarna ska dö för det? Asså snälla, bara sluta. SÅ sjukt pinsamt.  
 
Jag har inte gillat en ända bild, men kan lova er att jag älskar mina föräldrar hur mkt som helst och inte fan vill jag att dom ska dö eller.  SÅ snälla, skjut er själva som håller på och orkar lägga energi på sånnahär bilder. 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Alice Oscarson

Åh ogillar de starkt, man bara "jag behöver inte gilla en bild på facebook för att bevisa att jag älskar min mamma" liksom :SS

2013-01-16 @ 20:37:27 - http://ienstorrevarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0