konstig dröm?

2013-01-19
10:12:30
 
Som vissa av er vet så har jag ibland väldigt konstiga drömmar. Jag har skrivit en dröm jag hade förut här på bloggen, men jag hittade tyvärr inte inlägget någonstans just nu. Men nu iallafall så tänkte jag att ni skulle få ta del av en annan dröm som jag hade inatt, haha;



Det var en höstmorgon och jag vaknade som vanligt halv7 för det var dags för skola. Jag hade typ vart sjuk en längre tid med magsjuka men nu skulle jag tillbaka. Hade inte sett, hört eller pratat med någon i klassen på hela tiden så skulle bli kul att komma tillbaka. Jag var fortfarande ett stort fan av One Direction och jag, Ida och Gabbi hade vunnit biljetter till deras konsert den 18 maj med back stage också.  Pappa skjutsade mig till skolan. 
 
När jag kom dit så var det som vanligt där, killarna spelade pingis och vissa stod vid sina skåp. Moa, Ida och gabbi såg mig och sprang och kramade om mig. De berätta även att idag skulle en ny kille komma till våran klass. Dom var rätt spända och hoppades på att en snygging skulle komma (såklart). 
 
Jag var glad av att vara tillbaka men hade också mycket att ta igen.   Vi alla satt på våra platser då det knackade på klassrums dörren. In kom det en fin, fräsch kille. Jag kände ju igen han, det är ju den populära snyggingen Benjamin Lasnier ju!?! Skule han börja i vår klass?  Ja, tydligen.  Alla hälsade honom välkommen och han fick sitta på platsen bredvid Ida.  Ida som var singel då börja titta in honom lite smått. 
 
Det blev helt plötsligt Maj och det var dags att åka till Stockholm där 1D skulle hålla till sin konsert. 

Jag, Gabbi och Ida var mycket spända och glada. Moa var också med, dock så blev hon tydligen tillsammans Benjamin och han var även med i bussen påväg till Stockholm. Vad dom skulle göra där vet jag inte. HAHA. 
Vi kom fram till arenan där det skulle hålla konserten, det var flera tusen skrikande fans där utanför och jag kände bara hur vi flöt med strömmen och skrek lika mycket vi oxå.  Konserten var helt galen, så bra och jag var påväg och svimma flera gånger. Gabbi och Ida med. Men det var ingenting i gemfört med back stage. 
 
Det var jag, gabbi, Ida och några till tjejer där inne och jag förstod inte riktigt vad som skulle hända. Jag och Ida var inte så superbra på engelska så Gabbi fick hjälpa oss lite, men det mestadels gick bra. 
Killarna krama om oss en och en, och av Liam fick jag en puss på kinden. Hela jag blev röd och jag kände hur jag bara ville svimma. Gabbi fick en puss av sin Niall och Ida av sin Louis.
Dom frågade oss om inte vi ville följa med på deras världsturné under 2013, och såklart svara vi JA.
 
... OCH DÄÄR VAKNA JAG! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0