Saker ni KANSKE inte visste om mig?

2013-01-06
19:11:45
 
- När mina naglar blir långa så orkar jag nästan aldrig klippa dom så då biter jag hellre av dom .. Jag vet inte varför, jag är bara allmänt lat och tycker att det är jobbigt att klippa naglarna, haha!
 
- Jag är bara 147cm lång..haha jag veeet! sååå kort, vill bli längre ju :( 
 
- Älskar smycken av alla dess slag.. Har jättemycket halsband och armband osv, dock använder jag det väldigt sällan, oftast blir det när man ska vara lite finare som tex Julafton, födelsedagar osv. 
 
- Jag behöver inte se/höra något nu när jag ska sova.. Haha, det sluta precis faktiskt. Tidigare har jag alltid behövt typ datorn/tvn och sätta på en film på den för att kunna sova (alltså mörkrädd) Men nu behöver jag inte det längre, jätteskönt att kunna somna ändå! 
 
- Jag biter inte bara på naglarna, jag biter även på skinnet bredvid.. Jaa, ni förstår nog vad jag menar och varje gång jag jag biter så tar jag upp fingret till näsan, haha.. Svårt att förstå kanske men det är en gammal vana jag haft sen liten.
 
- Min dröm är att gifta mig med Liam i One direcction och flytta till Hollywood med honom och bilda familj.. Vet dock att det aldrig kommer hända, men drömma får man ju alltid göra, ellerhur? ;) 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0